Revell Fokker DR.1 Fokker DR.1 háromfedelű repülőgép modell, 1:72 méretarány, KIT
8 136 Ft
6 724 Ft
(nem tartalmaz ÁFÁ-t)
a szállítási költséget nem tartalmazza
Leírás
- Új alakú modellkészlet
- Finom felületi részletek
- Részletes pilótafülke fogantyúval és üléssel
- Két részletes Spandau MG
- Részletes csillagmotor
- Mozgatható légcsavar
Címkék 2 változathoz:
- Fokker DR.1, pilóta: Rittmeister Manfred Freiher von Richthofen, Kommandeur Geschwader 1, (Jastas 4, 6, 10 és 11), 1918. március.
- Fokker DR.1, pilóta: Lothar von Richthofen hadnagy, Jasta 11-es kommandáns, Lechelle, 1918. március
Az első világháborúban a történelmet Manfred von Richthofen báró írta piros Fokker háromfedelű repülőgépével. A Dr.1 a szolgálatban lévő repülőgépek közül a legjobban manőverezhető volt. Az 1917 júniusában a csapatoknak átadott Dr.1-est 1917 végén kivonták a frontról, de Richthofen egészen 1918 áprilisáig repült vele.
A repülőgép német válasz volt a brit Sopwith Triplane vadászgép megjelenésére. A Fokker Dr.I-t fantasztikus manőverezőképesség, igen nagy emelkedési sebesség jellemezte, és döntő előnyre tett szert a kétfedelű vadászgépek elleni harcban.
A végsebessége azonban alacsony volt (165 km/h), ami részben a gyenge, 110 lóerős motor használatának volt köszönhető. Az első előszériás járműveket (V.5 jelzéssel) a kiváló német pilóták, Werner Voss és Manfred von Richthofen, becenevén a "Vörös Báró" tesztelték. Ez utóbbi volt az, aki híressé tette ezt a repülőgépet, számos győzelmet aratva vele.
A Fokker Dr I 1917 októberétől a háború végéig szolgált a fronton. Összesen 320 darabot gyártottak belőle.
Műszaki adatok: Maximális sebesség: 165 km/h; emelkedési sebesség 5,7 m/s, maximális magasság 6095 m, fegyverzet: két 7,92 mm-es Spandau géppuska, amelyek egy légcsavaron keresztül tüzelnek.
A végsebessége azonban alacsony volt (165 km/h), ami részben a gyenge, 110 lóerős motor használatának volt köszönhető. Az első előszériás járműveket (V.5 jelzéssel) a kiváló német pilóták, Werner Voss és Manfred von Richthofen, becenevén a "Vörös Báró" tesztelték. Ez utóbbi volt az, aki híressé tette ezt a repülőgépet, számos győzelmet aratva vele.
A Fokker Dr I 1917 októberétől a háború végéig szolgált a fronton. Összesen 320 darabot gyártottak belőle.
Műszaki adatok: Maximális sebesség: 165 km/h; emelkedési sebesség 5,7 m/s, maximális magasság 6095 m, fegyverzet: két 7,92 mm-es Spandau géppuska, amelyek egy légcsavaron keresztül tüzelnek.